چپردار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج طی یادداشتی در باب مدیریت جهادی نوشت: «اهتمام مدیران در تکالیف سازمانی و اقدامات جهادی باید در متن مدیریت ها نهادینه، مستمر و خالصانه باشد.»

به گزارش کرج امروز، متن یادداشت جواد چپردار بدین شرح است: «اقدامات جهادی باید در متن مدیریت های مناطق و سازمان های شهرداری نهادینه باشد و بدون صرف هزینه های مالی یا طرح شعار و سیاست زدگی به اقدامات عملی، کم هزینه، مستمر و خالصانه منجر گردد.

مدیران مناطق به طور مستمر به تکالیف خود در حوزه اجرایی و خدماتی اقدام می نمایند و اهتمام جهادی در این راستا باید منطقه ای، ذاتی و نهادینه باشد.

انجام تکالیف اصلی و خدمات محوله در مدیریت های شهری باید به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد و طرح جهادی اگر معنای بهینه سازی خدمات محوله را دارد باید به اهتمام مضاعف تبدیل گردد و شورای اسلامی شهر برای انجام طرح های جهادی بودجه، ردیف یا برنامه مضاعفی نخواهد داشت.

کار جهادی باید در شایسته گزینی، نخبه پروری و انتخاب مدیران ملحوظ گردد

البته کار جهادی یعنی رعایت انصاف، صداقت، سخت کوشی و اهتمام شبانه روزی در مسئولیت ها، که این پتانسیل این مهم باید در شایسته گزینی، نخبه پروری و انتخاب مدیران ملحوظ گردد و فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری که با هوشمندی و زعامت در مدیریت های جهادی توصیه گردیده باید در اقدامات عملی و آن هم در ذات مدیریت ها و مسئولیت ها مستتر و مستمر گردد و صرف هزینه، شعار، سیاست زدگی و یا ردیف های مستقل در بودجه برای تحقق آن لزومی ندارد.

شورای اسلامی شهر در بررسی و اصلاح بودجه پیشنهادی شهرداری کلان شهر کرج ردیف و رقم ریالی پیشنهادی برای طرح های جهادی در سال ۱۴۰۱ را حذف و این ارقام و تکالیف را به متن بودجه مناطق، سازمان و مرکز انتقال داده که در راستای تکالیف قانونی محقق گردد

شورای اسلامی شهر کرج نیز در بررسی و اصلاح بودجه پیشنهادی شهرداری کلان شهر کرج ردیف و رقم ریالی پیشنهادی برای طرح های جهادی در سال ۱۴۰۱ را حذف و این ارقام و تکالیف را به متن بودجه مناطق، سازمان و مرکز انتقال داده که در راستای تکالیف قانونی محقق گردد.

در خصوص مساعدت به همکاران خدوم و نیروهای انسانی با قرارداد های حجمی و فعالیت پایگاه های بسیج نیز در ردیف های اختصاصی و برابر مقررات تامین بودجه گردیده است.

این شورا برای طرح جهادی ردیفی برای صرف بودجه یا هزینه قرار نداده است

لذا این شورا برای طرح جهادی ردیفی برای صرف بودجه یا هزینه قرار نداده است و در برنامه سال جاری اهتمام مضاعف، مستمر و شبانه روزی مدیران در مناطق، سازمان ها و مرکز در انجام تکالیف را وظیفه ی سازمانی و در قالب اهتمام جهادی می داند و شورای اسلامی شهر نیز در طول ماه های اخیر به این اهتمام آن هم در راستای تکالیف نظارتی و خدمت به مردم فهیم و انقلابی مبادرت داشته و ان شاء الله به فضل الهی خواهد داشت.

اهتمام جهادی ما همان اقدامات عملی و اهتمام مضاعف در اجرای تکالیف بوده و در این میدان این دوره از شورای اسلامی شهر و مدیریت های شهری باید خط مقدم اقدامات عملی باشند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =